Alt udlejning til festival hos FSU

Hos FSU kan du leje telte i hele landet. Vi har bred erfaring og finder altid et telt, der passer til dit arrangement. Lej et telt på tre meterseks meterni meterti meter og tolv meters bredde.

Derudover udlejer vi også helt store telte til festivaller og events fra 15 til 40 meter i bredden. Faktisk er der nærmest ingen grænser for, hvor stort et telt du kan leje hos os

Leje af festivaludstyr på Fyn, Sjælland og Jylland

Fyns Serviceudlejning tilbyder udlejning i hele landet. Vi har opstillet festtelte til kæmpe arrangementer og mindre begivenheder og rykker også ud til dig. Vi aftaler altid leveringstidspunkt og leveringspris med dig på forhånd, så forventninger imødekommes så godt som muligt. Når vi udlejer festtelte, kommer vi altid og opstiller samt tager ned igen.

Har du spørgsmål eller mangler oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores kontor.

Leje af havemøbler til festivalen

Vores leje af havemøbler gælder alle fester, men også til de helt store arrangementer. Vores haveborde og havestole er i høj kvalitet i robuste materialer. Dine gæster sidder godt, også over længere tid. Hvis du vil have ekstra komfort, når du lejer havemøbler, kan du passende bestille hyndesæt til stole og bænke.

Om du skal holde årets sommerfest eller inviterer på store arrangementer, kan FSU levere havemøblerne. Er du i tvivl om mængde, type eller stil? Vi deler gerne vores ekspertviden og rådgiver dig, inden du lejer havemøbler i vores webshop.