Lej de perfekte rammer til firma sommerfesten

Mangler du inspiration til sommerens firmafester? Hos FSU har vi mange års erfaring med vellykkede sommerfester. Hvis du står og mangler kreative ideer, kan du enten tage inspiration i nogle af vores tidligere events her, eller booke et møde med os. Har du spørgsmål eller kreative forslag til afholdelsen af jeres sommerfest, er vi altid klar til at hjælpe jer med jeres ønsker – der er oceaner af muligheder for festlige temaer til jeres firma sommerfest.

Det er altid en god idé at booke og planlægge festen i god tid – på den måde sikrer I jer, at der er taget højde for alt på dagen. Hos os har du mulighed for at skræddersy festen efter jeres behov – mangler i lokationer, som er store nok til at rumme alle kollegaer? Så kan vi anbefale leje og opsætning af vores store festtelte, til alle typer af fester og events. Hos os er der nærmest ingen grænser for, hvor mange medarbejdere, der er plads til i vores store festtelte. Du kan læse mere om vores udvalg af telte til firma sommerfesten her.

Find det rette service og udstyr til firma sommerfesten:

• Leje af grill
  • Leje af talerstole
  • Leje af røde løbere
  • Leje af scenepodier
  • Leje af VIP-hegn
  • Leje af hegn og skillevægge
  • Leje af gasvarmere
  • Leje af terrassevarmere
  • Leje af bar og barstole
  • Leje af loungemøbler

Leje af havemøbler til sommerfesten

Vores leje af havemøbler gælder alle fester, men også til de helt store arrangementer. Vores haveborde og havestole er i høj kvalitet i robuste materialer. Dine gæster sidder godt, også over længere tid. Hvis du vil have ekstra komfort, når du lejer havemøbler, kan du passende bestille hyndesæt til stole og bænke.

Om du skal holde årets sommerfest eller inviterer på store arrangementer, kan FSU levere havemøblerne. Er du i tvivl om mængde, type eller stil? Vi deler gerne vores ekspertviden og rådgiver dig, inden du lejer havemøbler i vores webshop.