Skal vi levere jeres næste firmafest?

Fyns Serviceudlejning leverer og stiller op til firmafest i hele Danmark. Du kan spotte vores lastbiler på både Fyn, Sjælland og Jylland, hvor vi kører til fester landet over. Alt, du lejer hos FSU, kan planlægges, så det bliver leveret efter din tidsplan, også i weekenden. Uanset hvor mange medarbejdere, du skal invitere til firmafest, er FSU din professionelle servicepartner. Tag en snak med vores eksperter, når den årlige fest skal stables på benene, så hjælper vi dig fra start til slut.

Firmafesten er den oplagte mulighed for, at ryste kollegaer sammen på kryds og tværs. Ønsker I et særligt tema, kan I f.eks. tage inspiration i nogle af vores tidligere afholdte events.

Vi står klar til at hjælpe med rådgivning og arrangering  af jeres firmafest. Vi har mange års erfaring i branchen, og kan forvandle de fleste lokationer til festlige rammer, for jeres fest. Vi tilbyder desuden også teltudlejning – Uanset størrelsen på teltet kommer vi og stiller op på stedet. FSU har altid de store festtelte på lager, der er mellem 10 og 15 meter. Vi tilbyder også større end 15 meter til de helt store forsamlinger. Tal med vores eksperter, hvis du er i tvivl om størrelsen.

Vi hjælper med alle firmafester

Leje af havemøbler til firmafesten

Vores leje af havemøbler gælder alle fester, men også til de helt store arrangementer. Vores haveborde og havestole er i høj kvalitet i robuste materialer. Dine gæster sidder godt, også over længere tid. Hvis du vil have ekstra komfort, når du lejer havemøbler, kan du passende bestille hyndesæt til stole og bænke.

Om du skal holde årets sommerfest eller inviterer på andre store arrangementer, kan FSU levere havemøblerne. Er du i tvivl om mængde, type eller stil? Vi deler gerne vores ekspertviden og rådgiver dig, inden du lejer havemøbler i vores webshop.