Serviceudlejning til julefrokost

Har du store planer til årets julefrokost-event? Så er du landet det helt rette sted. FSU har mange års erfaring med udlejning til de største og vildeste julefrokoster i Danmark. Om du skal planlægge en stor firmajulefrokost eller mangler serviceudlejning til et mindre jule-event, så finder du det hele hos Fyns Serviceudlejning.

FSU dækker op til firmajulefrokost

Skal årets firmajulefrokost planlægges? Tal med vores eksperter, når du skal have den stablet den store fest sammen. FSU kan dække op til 11.000 spisende gæster og har stillet op for nogle af de største firmajulefrokoster i landet. Læs bl.a. om vores kæmpe julefrokost på ikke mindre end 4.329 m2.

En firmajulefrokost er ofte virksomheders største fest, og du behøver ikke spare på noget hos os. Vi sætter op og tager ned efter eventet. Hvis det er nødvendigt, kan vi også være med under selve arrangementet, så alt forløber sig korrekt. Vi giver et godt tilbud på serviceudlejning til firmajulefrokost. Kontakt os i dag eller få hjælp inden planlægningen begynder.

Festtelte til årets julefrokost

Samlet teltpakke
Panorama telt med transparente vinduer og loft
Telt 12 m
Stort panoramatelt men gennemsigtigt loft set oppfra
Telt 15+ m

Julefrokost med musik og dans

En julefrokost er ikke komplet uden musik og dans! Hos os kan du leje alt fra højtalere til DJ-pult, lysshow, mikrofoner og scenepodier. Der er rig mulighed for at give dine gæster en sjov og festlig julefrokost med musik og dans.

Underholdning og musik til julefrokosten

Vi tilbyder nem leje af musik til julefrokosten samt masser af mulighed for dans, underholdning og diskoteksfest.

Hold julefrokost på Sjælland, Fyn og Jylland

FSU udlejer og leverer til hele Danmark og på alle dage, selvfølgelig også i weekenden. Vi stiller op til julefrokost på Sjælland, Fyn og Jylland på det tidspunkt, der passer dig bedst.

Søger du inspiration til årets julefrokost-event? Dyk ned i vores galleri, hvor vi har samlet de bedste billeder fra store og små arrangementer, som vi har opstillet og leveret til.

Tag en snak med vores personale, der kan rådgive om al udstyr til dit julefrokost-event og anbefale den bedste serviceudlejningsplan. Det er nemt, og vi giver dig altid et godt tilbud.

Har I ikke festlokaler? Lej et festtelt

Mangler I festlokaler til julefrokost? Det gør intet, for vi har varme, lækre festtelte på lager, der opstilles i hele landet. Vores festtelte kan bestilles med et solidt gulv, så dine gæster dårligt bemærker, at de er i et telt. Vi skaber et godt indeklima, selv på kolde aftener.

Vores festtelte kan rumme mange gæster og leveres i størrelser fra 3 – 40 meter. Vi opsætter altid teltene for jer og tager det hele ned igen dagen efter. Er du i tvivl om størrelsen eller hvor meget plads, gæsterne skal bruge? Så kontakt os eller læs mere nedenfor.

Lej det hele til dit julefrokost-event