Leje af fadølsanlæg

Fadølsudlejning i hele landet

Lej fadølsanlæg til små og store arrangementer i hele landet og få leveret drikkelse direkte til døren. Du kan kombinere vores fadølsudlejning på flere forskellige måder. Skræddersy det perfekte setup til din fest, bl.a. med de almindelige anlæg der kan installeres stort set alle steder, eller med vores rullebarer der kan bestilles med forskellige antal haner.

Fadølsudlejning er nemt og billigt hos FSU. Du kan bestille direkte gennem vores webshop, hvor vi har gjort det let for dig. Vælg et anlæg med den foretrukne fustage, og bestil på alle tidspunkter af døgnet. Er du i tvivl om, hvor meget øl dine gæster drikker? Vores eksperter hjælper dig med at bestille de rette mængder til festen og kan rådgive dig om udlejning fra A-Å. Tag en snak med os og lad os hjælpe dig med at skabe den perfekte dag.

Lej fadølsanlæg og sæt gang i festen

Hvis du overvejer at bestille fadølsudlejning, er du havnet det helt rette sted. Men der er et par overvejelser, du skal have med, når du bestiller øl og anlæg online.

Du kan bestille anlæg i flere forskellige størrelser hos FSU, så det er vigtigt at fustagen passer. Lej fadølsanlæg til 1-5 fustager, 5-9 fustager og til mere end 9 fustager øl. Hvis du ikke allerede har fustagen klar, kan du købe øl online i vores webshop. Vi forhandler nogle af Danmarks mest populære mærker, der altid slukker tørsten.

Køb øl fra

• Carlsberg
  • Carlsberg 1883
  • Grøn Tuborg
  • Tuborg Classic
  • Odense Pilsner
  • Odense Classic

Bestil flere drikkevarer og anlæg

Fadølsanlæg med 1 hane (230 V)
Fadølsanlæg med 2 haner (230 V)
Rullebar med indbygget fadølsanlæg med tre haner
Rullebar med 2 haner
Isterninger 25 kg. i pose inkl. termospand

Spar tid, penge og energi

Fadølsudlejning sparer dig for en masse tid og energi, når du skal planlægge og holde fester, arrangementer og events. Når først gæstelisten vokser, skal der være styr på drikkelse, så du hverken løber tør eller skaber unødvendig ventetid i baren. Lej fadølsanlæg med et passende antal fustager og skab et godt flow i baren hele dagen. Du slipper for at afrydde borde for flasker og skille dig af med dem efter arrangementet.

Fadølsanlæg er billigt og effektivt

Hos FSU sætter vi standarden højt og udlejer anlæg i høj kvalitet. De bliver løbende serviceret, så du altid får et fadølsanlæg, der virker, som det skal. Du kan servere kold og lækker øl for dine gæster dagen lang.

Med det rette antal fustager kan fadølsudlejning være billigt og effektivt. Det er specielt populært ved selskaber, hvor du ved, størstedelen af gæsterne drikker øl. Det kan spare dig for de mange rammer og kasser med ølflasker og dåser.

Rullebar med indbygget fadølsanlæg med tre haner

Bestil det rigtige antal fustager

Leje af fadølsanlæg giver også meget bedre forudsætninger for at udregne den rette mængde drikkelse til selskabet. Men hvordan beregner du antallet af fustager?

Der er flere faktorer, der spiller ind ved fadølsudlejning. Du skal selvfølgelig tage udgangspunkt i selskabets størrelse og type. Kommer der 50 gæster til familiefødselsdag eller 50 gæster til julefrokost? Er det et aften- eller dagsevent, og hvor længe varer det? Hvor mange andre drikkevarer med og uden alkohol bliver der serveret?

Ud fra dette kan du danne dig et overblik over, hvor mange genstande, der cirka er realistisk per gæst. Vi hjælper dig gerne med at udregne antal fustager og hvor mange haner i fadølsanlægget, der giver mening for dig.

Fadølsanlæg er nemme at tilslutte og håndtere

Hos Fyns Serviceudlejning har vi professionelle fadølsanlæg på lager. Både vores anlæg og rullebarer er af høj kvalitet og nemme at tilslutte og håndtere. Vi leverer lige til døren, men giver dig også mulighed for at hente din bestilling selv.

Du lejer et fadølsanlæg, der holder til en travl aften, hvor hanerne er flittigt i brug. Vores udstyr bliver tjekket og serviceret efter hver udlejning, så du altid får rene og vedligeholdte anlæg leveret.

Køb øl online hos Fyns Serviceudlejning

Du kan altid forvente den bedste service, når du lejer fadølsanlæg gennem Fyns Serviceudlejning. Vi har mange års erfaring og bestræber os på at levere Danmarks bedste udlejning.

Er du i tvivl om fustager, antal haner på dit fadølsanlæg eller andre spørgsmål, sidder vi klar til at hjælpe. Du kan også få svar på spørgsmål om leveringer og bestillinger under vores FAQ.