Leje af fadølsanlæg

Lej fadølsanlæg og sæt gang i festen

Hos FSU tilbyder vi leje af fadølsanlæg til små og store arrangementer. Vi har mange forskellige måder, hvorpå du kan leje fadøl hos os. Bl.a. gennem de almindelige anlæg og rullebar med forskellige antal haner.

Vores fadølsudlejning har anlæg i flere størrelser, afhængigt af jeres fustager. Vi udlejer fadølsanlæg til 1-5 fustager, 5-9 fustager og til mere end 9 fustager øl. Vi forhandler nogle af Danmarks mest populære øl, der slukker tørsten.

Vores øl-udvalg:

• Carlsberg
  • Carlsberg 1883
  • Grøn Tuborg
  • Tuborg Classic
  • Odense Pilsner
  • Odense Classic

Bestil flere drikkevarer og anlæg

SlushIce maskine (230V)
Fadølsanlæg med 1 hane (230 V)
Rullebar med 2 haner
Isterninger 25 kg. i pose inkl. termospand

Fadølsudlejning - hvor meget skal du bruge?

Leje af fadølsanlæg er en genial investering til fester og store arrangementer, da det giver et godt flow i baren. Du slipper for at rydde flasker op og samle sammen efter arrangementet. Derudover er det nemmere at beregne den rette mængde til selskabet.

Men hvordan beregner du antallet af fustager ved fadølsudlejning? Der er flere faktorer, der spiller ind. Du skal selvfølgelig tage udgangspunkt i selskabets størrelse og type. Kommer der 50 gæster til familiefødselsdag eller 50 gæster til julefrokost? Er det et aften- eller dagsevent, og hvor længe varer det? Hvor mange andre drikkevarer med og uden alkohol bliver der serveret? Ud fra disse kan du danne dig et billede af, hvor mange genstande per gæst der er realistisk. Vi hjælper dig gerne med at udregne.

Et anlæg kan betale sig

Lej fadølsanlæg hos FSU og mærk forskellen i kvalitet og budget. Du kan serverer kold og lækker øl for dine gæster dagen og natten lang. Med det rette antal fustager kan fadølsudlejning være billigt og effektivt.

Leje af fadølsanlæg er specielt populært ved selskaber, hvor du ved, størstedelen af gæsterne drikker øl. Det kan spare dig for de mange rammer og kasser med ølflasker og dåser.

Anlæg der er nemme at tilslutte

Hos Fyns Serviceudlejning har vi professionelle fadølsanlæg på lager. Både vores anlæg og rullebarer er af høj kvalitet og nemme at tilslutte og håndtere. Vi leverer lige til døren, men giver dig også mulighed for at hente din bestilling selv.

Du lejer et fadølsanlæg, der holder til en travl aften, hvor hanerne er flittigt i brug. Vores udstyr bliver tjekket og serviceret efter hver udlejning, så du får altid rene og vedligeholdte anlæg leveret.

Lej fadølsanlæg hos Fyns Serviceudlejning

Du kan forvente den bedste service, når du lejer fadølsanlæg gennem Fyns Serviceudlejning. Vi har mange års erfaring og stræber efter at levere Danmarks bedste udlejning.

Er du i tvivl om fustager, antal haner på dit fadølsanlæg eller andre spørgsmål, sidder vi klar til at hjælpe. Kontakt os og hør mere om dine muligheder.