Leje af slushicemaskine

Lej slushicemaskine hos FSU

Lej slushicemaskine hos FSU og sæt gang i festen. Uanset om det er et børne- eller voksenarrangement, kan vi garantere, at det bliver en stor succes.

Slushice er en sjov og lækker drink, som er ganske nem at lave. Det er halvfrossen vand med koncentrat, der bliver serveret som en frisk, kold drink. Du bestemmer selv, hvilken smag du vil have. Koncentratet er en helt speciel slags smagssirup, der hældes i maskinen sammen med vandet. Det er også populært at tilføje alkohol til mixen ved udlejning af slushicemaskiner, der forsyner gæsterne med mere end bare øl og almindelige drinks.

Vi kan bla. tilbyde

• Koncentrat med forskellige smagsvarianter
  • Nem opsætning
  • Høje krus til slushice
  • Slushicemaskine med 2 beholdere på 6 L hver

Se vores udvalg af drikkevarer og anlæg

SlushIce maskine (230V)
Fadølsanlæg med 1 hane (230 V)
Rullebar med indbygget fadølsanlæg med tre haner
Rullebar med 2 haner
Isterninger 25 kg. i pose inkl. termospand

Slushicemaskine udlejning med koncentrat

Lej slushicemaskine og koncentrat hos os. Maskinen er nem at tilslutte via stikkontakt og tænde. Fordi der er tale om køleelementer, er det vigtigt at vide, at slushicemaskinen skal køre i minimum 3 timer med væsken, før den kan producere ordentlig slushice. Du skal derfor tænde den i god tid.

Når FSU udlejer slushicemaskine, er det altid professionelle og vedligeholdte maskiner. Vi rengør og servicerer maskinerne efter brug, så de er som nye. Slushice er en sjov og anderledes drink at servere til festen, og du kan spice den op med forskelligt spiritus og alkohol. Er du i tvivl om mængden af koncentrat eller spørgsmål til leje af slushicemaskiner, sidder vi klar til at hjælpe dig.

Vi har masser af smagsvarianter

Vælg dine favoritter blandt vores mange smagsvarianter.
Vi leverer koncentrat i 1-2 liter og 10 liter

• Hindbær