Leje af slushicemaskine

Lej slushicemaskine hos FSU

Fyns Serviceudlejning tilbyder leje af slushicemaskine til fester og events. Det er en maskine, der med garanti sætter gang i festen, da det er sjovt og smager godt.

Lej en slushicemaskine og sluk gæsternes tørst med kold og smagfuld drikkelse. Perfekt til fødselsdagen, både hos børn og voksne. Du kan vælge at tilføje alkohol til blandingen. Du kan også leje en bar hos FSU. Find det hele via vores webshop.

Vi kan bla. tilbyde

Se vores udvalg af drikkevarer og anlæg

SlushIce maskine (230V)
Fadølsanlæg med 1 hane (230 V)
Rullebar med 2 haner
Isterninger 25 kg. i pose inkl. termospand

Slushicemaskine - Udlejning med koncentrat

Du kan både leje slushicemaskine og koncentrat hos os. Vi tilbyder smagsvarianterne hindbær, hindbær/annanas, blue ice, annanas, grøn sport, cola og jordbær. Vi leverer koncentrat i 1-2 liter og 10 liter

Når FSU udlejer slushicemaskine, er det altid professionelle og vedligeholdte maskiner. Vi rengør og servicerer maskinerne efter brug, så de er som nye. Slushice er en sjov og anderledes drink at servere til festen, og du kan spice den op med forskelligt spiritus og alkohol. Er du i tvivl om mængden af koncentrat eller spørgsmål til leje af slushicemaskiner, sidder vi klar til at hjælpe dig.