Lej alt service og udstyr til jeres næste store event

Hos FSU har vi det service, som du skal bruge til din næste fest.

I vores sortiment af service og serveringsartikler har vi blandt andet en lang række forskellige tallerkener, kaffekopper, underkopper, sukkerskåle, flødekander, saucekander, fade, skåle og meget andet. Du kan se meget mere i vores webshop.

I vores sortiment kan du finde det porcelæn, som vi har allermest af – nemlig det hvide Figgjo porcelæn. Her kan vi tilbyde porcelæn til over 11.000 kuverter på én gang.

Vi fører et stort udvalg og tilbyder leje af brugervenligt køkkenudstyr til store events og arrangementer. Når du lejer storkøkkenudstyr hos Fyns Serviceudlejning, er du sikret en professionel levering, hvor alt er rengjort og i god og sikkerhedsmæssig korrekt stand. Se hele udvalget i vores webshop.

Hvis du har brug for at leje ovn til din fest, så har vi det. Du kan også leje køleskab eller fryser, hvis du f.eks. skal holde drikkevarer og desserter kolde til dine gæster.

Når vi opsætter køkkener, sørger vi altid for at tilslutte udstyret korrekt, og vi tjekker, at alting virker. Det er derfor vigtigt, at du som kunde på forhånd har sikret adgang til korrekt strømkapacitet. Læs mere om vores levering og opsætning.

Borde og stole opstilling til fest

Se vores udvalg af festtelte

Hvide telte på 6 meter
Panorama telt med transparente vinduer og loft