FAQ

Vi bliver ofte stillet de samme spørgmål fra vores kunder. Vi har derfor samlet de hyppigste her, så du hurtigt kan finde svar. Har du andre spørgsmål, er du altid meget velkommen til at kontakte os.

  • Hvordan skal jeg bestille ?

    Det vælger du selv, alt efter hvad der er nemmest for dig i din situation. Alle bestillinger behandles manuelt af vores personale, så om du foretrækker at bestille i ro og mag via shoppen her på websitet eller om du hellere vil gennemgå bestillingen personligt med en af vores medarbejdere i telefonen, er helt op til dig. Telefonen er åben alle hverdage fra kl. 8.00 til kl. 16.30.
    Du kan også besøge vores showroom på Brændekildevej i samme tidsrum.

  • Hvor længe må jeg beholde det lejede udstyr?

    Lejen dækker op til 3 dage (1 gangs brug). Det svarer til at du råder over det lejede fra hverdagen før, til hverdagen efter brugsdatoen. Er der behov for længere lejeperiode giver vi altid et tilbud.  

  • Skal jeg selv vaske service op efter brug?

    Nej, det sørger vi for. Service m.m. leveres altid rent, og skal efter brug blot skrabes af, og derefter stilles i kasserne. Glas skal tømmes, og bedes venligst stillet almindeligt d.v.s. ikke på hovedet.

    På grund af kommende regler fra Levnedsmiddelstyrelsen har vi valgt at være på forkant, idet ALLE ordrer pålægges opvask. Dette er også en ekstra garanti for dig som lejer, at vi har vasket alle ting under kontrollerede forhold.

  • Skal jeg selv vaske duge og stofservietter efter brug?

    Nej, professionel vask er altid med i prisen. Det er din sikkerhed for et 100% rent produkt.

    Når du modtager duge og servietter kommer det altid nypakket fra vores vaskeri, og når du returnerer det, lægger du blot det brugte linned ned i de samme poser som det kom i.

  • Hvor stort et telt skal jeg bruge?

    Du skal som absolut minimum beregne 1 m2 pr. gæst plus plads til buffet, bar, scene osv.
    Vi anbefaler dog som minimum 1,5 m2 pr. gæst, for at give en behagelig oplevelse med lidt albuerum.

  • Må jeg selv opstille teltet?

    Nej, ifølge de gældende sikkerhedsregler er det ikke lovligt selv at opstille teltet. Vores dygtige medarbejdere gør dette for dig, hvilket er din garanti for sikkerheden. Prisen fremgår af bestillingen.

  • Hvad koster levering?

    Prisen på levering beregnes ud fra hvor meget og hvor langt der skal køres. Leveringen beregnes efter dit postnummer, og aftales altid på forhånd.

  • Leverer I over hele landet?

    Ja!

  • Hvornår leverer I det bestilte?

    Vi leverer og afhenter normalt i hverdagene mellem kl. 8.00 og kl. 16.30, med mindre andet aftales. Den præcise dage for levering og afhentning står på din ordrebekræftelse. Skal du bruge et mere nøjagtigt tidspunkt er du velkommen til at ringe til kontoret hverdagen før, så hjælper vi dig med info.

  • Må jeg selv afhente min bestilling?

    Ja, du er velkommen til at afhente på vores adresse inden for vores normale åbningstid som er mellem kl. 8.00 og 16.30 alle hverdage. Hvis du bestiller via websitet, skriver du blot "Henter selv" under leveringsadresse.

    OBS! Varene skal transporteres i lukket køretøj.  

  • Hvornår skal jeg senest bestille?

    Vi er meget fleksible, hvilket betyder at du kan lave smårettelser i din bestilling helt frem til dagen før levering. Større ændringer skal helst varsles et par dage før levering, så vi er sikre på at have udstyret hjemme.

Ja tak til nyhedsbrevet
Kontakt os
Ring på 66 11 11 99 eller 70 11 11 99