Teltudlejning

Leje af telte med opsætning

Lej et telt i alle størrelser og til alle typer arrangementer og events. Hos FSU kan du leje telte med eller uden vinduer og med eller uden fast gulv. Vi har altid teltudlejning med opsætning og ordner det hele for dig.

Vi tager vores teltudlejning seriøst, og derfor er alle vores telte certificerede – og de leveres naturligvis rene og uden en eneste skramme.

Teltudlejning på Fyn, Sjælland og Jylland

Hos FSU kan du leje telte i hele landet. Vi har bred erfaring og finder altid et telt, der passer til dit arrangement. Lej et telt på tre meter, seks meter, ni meter, ti meter og tolv meters bredde.

Derudover udlejer vi også helt store telte til festivaller og events fra 15 til 40 meter i bredden. Faktisk er der nærmest ingen grænser for, hvor stort et telt du kan leje hos os. Se mere i vores webshop.

FSU kan bl.a. tilbyde:

• Leje af små telte, perfekt til børnefødselsdage
  • Leje af mellemstore telte som vil passe perfekt til konfirmationer
  • Leje af store telte til større arrangementer såsom bryllupper
  • Leje af telte til festivaler og koncerter, hvor der er brug for de allerstørste telte
  • Udlejning af solsejl
  • Udlejning af pagoder

Se vores udvalg af festtelte

Hvide telte på 6 meter
Panorama-telt med transparente vinduer og loft
forside1

Panoramatelt giver god udsigt

Et panoramatelt er et gennemsigtigt telt, der giver lys og liv til din fest. Vores transparente telte er meget populære, da de gør det muligt at se både ud og ind. Det giver en hyggelig stemning og en følelse af, at der er højt til loftet.

Panoramatelte er den perfekte blanding af afskærmning og udsigt. Selv hvis vejret ikke viser sig fra den bedste side, kan dine gæster stadig nyde en følelse af at sidde under åben himmel. Hvis du leder efter teltudlejning, der tilføjer lidt ekstra wow-effekt til festen, er panoramatelte helt klart værd at prøve.

Lej et gennemsigtigt telt

Gennemsigtige telte er det sikre valg på de flotte sommerdage. Holder du f.eks. et event i en smuk have, vil det være en skam ikke at kunne nyde godt af udsigten fra teltet.

Et gennemsigtigt telt er den ideelle udlejningsidé, da dine gæster kan sidde i læ og nyde naturen samtidig. I vores galleri har vi delt nogen af vores flotte opstillinger.

Lej telt med gulv

Hos FSU tilbyder vi leje af telt med gulv. Det giver et helt andet udtryk i teltet med bedre fundament og indeklima. Telte med gulv gør det nemmere at være gæst, hvor pæne sko og tøj ikke bliver beskidte eller trædes ned i f.eks. en græsplæne. Du tager også hensyn til gæster, der er dårligt gående eller på anden vis er udfordret på ujævnt fundament.

Teltudlejning med gulv giver både mening, hvis pladsen er på asfalt eller græs. Specielt i aftentimerne er forskellen på gulv og bar jord markant. Temperaturen bliver mere behagelig og I undgår kolde og fugtige fødder.

Teltudlejning på asfalt eller græs

Når du lejer et telt hos FSU, skal vi altid vide, om teltet skal placeres på græs eller på asfalt/fast underlag. Hvis det skal stå på græs, kan vi fæstne teltet med pløkker i jorden. Skal teltet derimod stå på enten asfalt eller fast underlag, skal der bruges betonklodser for at sørge for, at teltet står fast. Betonklodser kan lejes som ekstraudstyr, og bliver i de tilfælde leveret sammen med teltet.

Udover festtelte fører vi også et bredt udvalg af tilbehør og diverse artikler. Hos os kan du bl.a. leje paniklys og nødskilte, belysning både inden og uden for teltet, alu-døre og mere.