Lej festtelt til den store fest

FSU tilbyder leje af festtelte til events og arrangementer i alle størrelser. Vores store og lækre telte er i højeste kvalitet og kan tilpasses dine ønsker. Vi tager hensyn til, om det skal stå på græs eller asfalt og opstiller altid teltet for dig.

Vores leje af festtelte kan være med og uden gulv, varme og pynt. Du behøver ikke løfte en finger, da vi leverer og opstiller alle festtelte, vi udlejer.

Hvor stort skal dit festtelt være? Hvis du er i tvivl om størrelsen, anbefaler vi, at du beregner 1,5 m2 pr. gæst. Husk også at medregne plads til buffet, bar, dansegulv m.m. Få flere svar på en masse gode spørgsmål i vores FAQ.

Festtelte - Udlejning i alle størrelser

• Festtelte på 3 meter
  • Festtelte på 6 meter
  • Festtelte på 9 meter
  • Festtelte på 10 meter
  • Festtelte på 12 meter
  • Store festtelte mellem 15-40 meter

Lej festtelt med opsætning

Når du lejer festtelt hos FSU, følger opsætning altid med. Uanset hvilken størrelse du lejer, kommer vores dygtige personale og sætter teltet op. Det giver høj kvalitetssikring og lever op til gældende sikkerhedsregler. Det gælder, uanset om du vil leje festtelt til bryllup, konfirmation, fødselsdag eller større arrangementer som firmafester, koncerter eller festivaller.

Gør teltoplevelsen komplet

Hos FSU har du mulighed for at give dine gæster en komplet helhedsoplevelse når du holder fest eller større arrangement i et telt. Ved f.eks. at bestille gulv, lys og varme kan du uanset årstid forvandle et festtelt til det et hyggeligt og festligt lokale. Vi tilbyder et bredt udvalg af muligheder, der passer til dine ønsker og behov. Er du i tvivl, står vi altid til rådighed for at vejlede om rette valg af varmekilde eller gulvtype for netop dit arrangement.

Bestil et festtelt med gulv

Der er mange forskellige typer telte og afhængigt af din fest, er der mange muligheder for opstilling. Vi tilbyder leje af festtelte med gulv, hvilket er en ideel løsning, hvis f.eks. teltet skal stå på græs. Undgå gæster der vælter eller snubler i ujævnheder. Et partytelt med gulv giver et rart indeklima, da gæsterne ikke har direkte kontakt med jorden. Det kan have stor betydning, hvis vejret er dårligt eller temperaturen falder om aftenen eller ud på natten. Et teltgulv kan hæve kvaliteten af omgivelserne markant.

Leje af festtelte på Fyn, Jylland og Sjælland

Fyns Serviceudlejning tilbyder udlejning i hele landet. Vi har opstillet festtelte til kæmpe arrangementer og mindre begivenheder og rykker også ud til dig. Vi aftaler altid leveringstidspunkt og leveringspris med dig på forhånd, så forventninger imødekommes så godt som muligt. Når vi udlejer festtelte, kommer vi altid og opstiller samt tager ned igen.

Har du spørgsmål eller mangler oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores kontor.

Lej festtelt med opsætning

FSU leverer komplette teltdesigns

Fyns Serviceudlejning stiller også op med et komplet teltdesign. I stedet for alminelig leje af festtelte, kan du bestille hele pakken. Vi tilbyder et bredt udvalg af pakker, hvor du får opstillet et telt med alt, der hører til, som bl.a. opdækkede borde, pynt og lys. Sammen aftaler vi, hvordan det skal se ud. Gå på opdagelse i smukke opstillinger til bryllup og temaer som afterski og Great Gatsby.

Bestil et festtelt med gulv

Leje af festtelte på Fyn, Jylland og Sjælland