Leje af festtelte

Lej partytelt til den store fest

FSU tilbyder leje af festtelte til events og arrangementer i alle størrelser. Vores store og lækre partytelte er i højeste kvalitet og kan tilpasses dine ønsker. Vi tager hensyn til, om det skal stå på græs eller asfalt og opstiller altid teltet for dig.

Hvor stort skal dit festtelt være? Hvis du er i tvivl om størrelsen, anbefaler vi, at du regner 1,5 m2 per gæst. Husk også at medregne plads til  buffet, bar, dansegulv m.m. Få flere svar på en masse gode spørgsmål i vores FAQ.

Festtelte - Udlejning i alle størrelser

• Festtelte på 3 meter
  • Festtelte på 6 meter
  • Festtelte på 9 meter
  • Festtelte på 10 meter
  • Festtelte på 12 meter
  • Store festtelte mellem 15-40 meter

Vi har masser af telte til din fest

forside1
pagode1

Festtelt med opsætning

Når du bestiller et festtelt hos FSU, følger opsætning altid med. Uanset hvilken størrelse du lejer, kommer vores dygtige personale og sætter teltet op. Det giver høj kvalitetssikring og lever op til gældende sikkerhedsregler. Det gælder, uanset om du vil leje festtelt til bryllup, konfirmation, fødselsdag eller større arrangementer som firmafester, koncerter eller festivaller.

FSU leverer komplette teltdesigns

Fyns Serviceudlejning stiller også op med et komplet teltdesign. I stedet for udlejning af festtelte, kan du bestille hele pakken. Vi tilbyder et bredt udvalg af pakker, hvor du får opstillet et telt med fuldendt design til bl.a. bryllup og fødselsdag. Gå på opdagelse i temaer som afterski og Great Gatsby.

Bestil et festtelt med gulv

Der er mange forskellige typer telte og afhængigt af din fest, er der mange muligheder for opstilling. Vi tilbyder leje af festtelte med gulv, hvilket er en ideel løsning, hvis f.eks. teltet skal stå på græs. Undgå gæster der vælter eller snubler i ujævnheder. Et partytelt med gulv giver et rart indeklima, da gæsterne ikke har direkte kontakt med jorden. Det kan have stor betydning, hvis vejret er dårligt eller temperaturen falder om aftenen eller ud på natten. Et teltgulv kan hæve kvaliteten af omgivelserne markant.

Lej festtelte på Fyn, Jylland og Sjælland

Fyns Serviceudlejning tilbyder udlejning i hele landet. Vi har opstillet festtelte til kæmpe arrangementer og mindre begivenheder og rykker også ud til dig. Vi aftaler altid leveringstidspunkt og leveringspris med dig på forhånd, så forventninger imødekommes så godt som muligt. Når vi udlejer festtelte, kommer vi altid og opstiller samt tager ned igen.

Har du spørgsmål eller mangler oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores kontor.