Firmaarrangement

Book jeres næste store firmarrangement hos FSU

Skal du stå for planlægningen af det næste firmaarrangement?

Hos FSU tilbyder vi udlejning til alle størrelser firmaarrangementer, i hele landet. Vi står klar til at hjælpe jer med, at skræddersy arrangementet efter jeres behov. Vi kan sørge for de perfekte rammer – kun fantasien sætter grænser. Har I kreative forslag til lokation, tager vi glædeligt imod disse – vi elsker en udfordring, og ser muligheder, hvor andre ser begrænsninger.

Ønsker du at afholde firmaarrangementet på virksomhedens eget domicil, står vi til rådighed med udstyr, der kan forvandle enhver lokation. Vi har mange års erfaring, og sætter en ære i at udvikle vores sortiment løbende, så vi altid kan matche vores kunders ønsker. Du kan finde mere inspiration her, og læse omkring tidligere arrangementer, vi har afviklet.

Et festbord med tallerkener, bestik og vinglas

Se vores udvalg af festtelte

Hvide telte på 6 meter
Panorama telt med transparente vinduer og loft
Stort panoramatelt men gennemsigtigt loft set oppfra

Afhold firmaarrangement i hele Danmark

Vores festudlejning har ingen begrænsninger, og vi har leveret og opstillet til en masse store events i Danmark. Tag med til Bornholm i vores video til højre, hvor vi viser processerne og arbejdsgangen på et af de helt store firmaarrangementer i bogen.

Vi dækker gerne op til 11.000 spisende gæster, og vi gør os meget umage med at skræddersy løsningen til dig og dine behov. Vi kan f.eks. lave en sjov og anderledes temafest til jer.

Vi leverer service og udlejning i høj kvalitet og bestræber os på at give vores kunder en oplevelse for livet. Kvalitet og struktur er to vigtige ord i vores arbejde. Alle deadlines og standarder overholdes, så du ikke skal bekymre dig. Du får en professionel serviceudlejning, der konstant arbejder på at forbedre og udvikle sortimentet.

Få FSU med på holdet som professionel partner, når den helt store firmafest skal stables på benene. Vi har en lang historik med store, ekstravagante firmafester, der giver smil og minder for dine medarbejdere. Vi står for hele dit set-up og sørger for, at I får en helt fantastisk oplevelse. Tag en snak med vores eksperter, hvis du gerne vil holde årets firmafest uden at stå med det hele selv.

Gennemsigtige telte giver god udsigt

Et gennemsigtigt telt gør det muligt at se både ud og ind, uanset vind og vejr. Transparente telte er den perfekte blanding af afskærmning og udsigt og er helt klart værd at prøve, hvis man føler sig nysgerrig. Holder man f.eks. en event i en smuk have, vil det være en skam ikke at kunne nyde godt af udsigten inde fra teltet. Men man er jo nødt til at blive i teltet, hvis det nu blæser eller regner. Med et gennemsigtigt telt vil i nyde godt af både beskyttelse fra elementerne og den pæne udsigt – perfekt til arrangementer, der foregår ude i naturen.

Festtelte på græs og asfalt

Når vi står for teltudlejningen, skal vi altid vide, om teltet skal placeres på græs eller på asfalt/fast underlag. Hvis det skal stå på græs, kan vi fæstne teltet med pløkker i jorden. Skal teltet derimod stå på enten asfalt eller fast underlag, skal der bruges betonklodser for at sørge for, at teltet står fast. Betonklodser kan lejes som ekstraudstyr, og bliver i de tilfælde leveret sammen med teltet.

Ud over festteltene fører vi også et bredt udvalg af tilbehør. Hos os kan du bl.a. leje paniklys og nødskilte, belysning både inden og uden for teltet, alu-døre og mere.