Toiletvogn leje - Nemt og praktisk

Leje af toiletvogne er praktisk i mange forskellige sammenhænge. Hos FSU udlejer vi toiletter til mange forskellige erhverv og arrangementer, der har brug for at stille toiletfaciliteter til rådighed for gæster og besøgende.

Vi tilbyder vakuum-vogne med 2, 4 eller 12 toiletter samt en stor handicapvogn. Når du lejer toiletvogne, leveres de altid rene og med hygiejnen i top, så du er klar til at give dine gæster, kunder, medarbejdere m.m. en ren og god oplevelse. Se mere i vores webshop.

Udlejning hos FSU indebærer naturligvis også alle forbrugsstoffer som toiletpapir, sæbe, håndservietter m.m. Du skal altså ikke stå for noget selv, men lejer hele pakken.

Disse toiletter kan du leje:

• Toiletvogne med 2 toiletter
  • Toiletvogne med 4 toiletter
  • Toiletvogne med 6 toiletter
  • Toiletvogne med 12 toiletter
  • Toiletvogn med handicaptoilet

Toiletvogne med opstilling

Leje af toiletvogne hos FSU er nemt, og du skal ikke røre en finger. Vognene er af højeste kvalitet, så dem, der bruger dem, får en god oplevelse. Vi opstiller og kobler vognene ordentlig til og tjekker at det hele virker, som det skal. Alle toiletvogne har LED-lys, håndvaske, spejle og andet nødvendigt inventar.

FSU udlejer mange mobile vogne. Læs mere om vores fryse- og køletrailere.

Lej toiletvogne på Fyn, Jylland og Sjælland

Du kan leje toiletvogne i hele landet. FSU kører alle steder i Danmark og rykker ud med toiletvogne og andet praktisk serviceudstyr. Vores toiletudlejning er professionel og altid i højeste kvalitet. Du får mobile toiletvogne der er skinnende rene og i perfekt stand.

Mangler du yderligere information eller har praktiske spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kontor.