Vores historie

Fyns Serviceudlejning er totalleverandør af et kæmpe udvalg af service og udstyr til fester og events.

Vi er den professionelle partner som rådgiver om det rette udstyr til dit arrangement, og efter aftale med dig leverer vi, stiller op og tager ned igen – så bliver det ikke nemmere!

FORSKELLIGE STØRRELSER BORDE
FORSKELLIGE TYPER STOLE
CAFÉBORDE
POLSTREDE STOLE

Vi kan dække op til 11.000 spisende gæster, eller vi kan levere den helt rigtige stemning til det lidt mindre, private arrangement. Vores 4.000 m2 store lager rummer udstyret til hver en lejlighed.

Vi udlejer service, borde og stole, telte, bar og lounge-miljøer samt storkøkkenudstyr, og leverer naturligvis over hele landet og alle dage – også helligdage og weekend hvis nødvendigt.
Skal det være let, tilbyder vi også at være med under selve arrangementet og hjælpe til med løbende afrydning og ommøblering.

Vi gør os hver gang umage for at skræddersy den helt rigtige løsning, som gør det nemt for vores kunder at skabe en vellykket fest.

Vores historie

Det startede i 1952

Kimen til vores forretning i dag blev lagt helt tilbage i 1952, hvor Inge og Helge Skøtt startede “Hjallesevejens Legetøjsforretning” i Odense. Hurtigt efter blev der tilføjet babyudstyr til sortimentet, og der opstod efterspørgsel efter leje af udstyret, hvilket blev et helt nyt forretningsområde.

Forretningen voksede stille og roligt, og i 1959 flyttede den til Tietgens Allé og skiftede navn til “Fyns Camping og Kravlegårdsudlejning”, eftersom sortimentet var blevet udvidet.

1959
1985

En voksende succes

I 1968 havde forretningen og efterspørgslen vokset sig endnu større og der blev føjet serviceudlejning til porteføljen. Vores firmanavn måtte således også udvides endnu engang til det efterhånden lange navn: “Fyns Camping, Kravlegård og Serviceudlejning”. I 1979 flyttede firmaet til større lokaler på Lindevej, stadig i Odense.

I 1985 udgik udlejning af babyudstyr og senere også campingartikler fra sortimentet, og firmanavnet og fokusområdet blev kortet ned til det vi kender i dag: Fyns Serviceudlejning.
Siden da har vi sat en ære i løbende at udvide vores sortimentsliste, så vi til enhver tid matcher kundernes ønske om et bredt udvalg af kvalitetsudstyr til festen.