Lej service til bryllup

Hos FSU leverer vi serviceudlejning til rigtig mange af livet store begivenheder, heriblandt en masse smukke bryllupper .

Når du lejer alt til dit bryllup hos os, tilknyttes du en projektleder, der hjælper med at skræddersy en løsning, der passer til din stil og dit budget. Vi udlejer alt til brylluppet; festtelte, borde, stole, service, belysning, scene, loungemøbler, barudstyr osv.

Vores mål er at gøre det nemt for dig at skabe rammerne om dit drømmebryllup. Med et bredt sortiment indenfor serviceudlejning finder du mange muligheder for at tilpasse udtrykket efter dine behov

.

Serviceudlejning til bryllup i telt

Se vores udvalg af festtelte til dit næste event

Har du set vores samlede teltpakker?

Hos FSU har vi også designet samlede teltpakker, der hjælper dig med at sætte en æstetisk retning på din teltindretning.

Sammen aftaler vi et design, som bliver opstillet i et stort og rummeligt festtelt, hvor alle gæsterne kan være. Der vil også være plads til dansegulv, buffet og bar, eller andre områder, vi aftaler med dig.

Vores teltdesigns er en populær løsning, når vores kunder bestiller serviceudlejning til bryllup. Du sparer tid og energi, da en stor del af planlægningen bliver i samarbejde med FSU. Læs mere om konceptet under vores teltdesigns.

Serviceudlejning til bryllup i telt

Teltudlejning til bryllup

Lej telt til bryllup hos FSU og få opstillet et flot, rummeligt festtelt. Vi stiller op i hele landet og har mange forskellige størrelser. Som en god huskeregel, når du skal vælge størrelse, anbefaler vi, at du regner 1,5 m2 per gæst. Hvis du vil have god plads blandt gæsterne eller til dansegulv, buffet eller band skal du mindst bruge 2 m2 per gæst. Er du i tvivl om festteltet størrelse? Vi skal nok rådgive og hjælpe dig ved leje af telt til bryllup.

Vi stiller op og tager ned

Teltudlejning til bryllup er ikke nyt for FSU. Uanset størrelsen på teltet kommer vi og stiller op på stedet. Ud fra gældende sikkerhedsregler må du ikke selv opstille dit festtelt. Derfor er alle vores teltpriser også inklusiv opsætning. Så kan du fokusere på langt vigtigere ting og hele tiden vide, at du får et festtelt, som står godt og sikkert.

Telte med innerlining – som skabt til bryllup

Innerlining i telte er et populært valg til bryllupper. Telte med innerlining er monteret med flot betræk, der kan dække både loft og vægge. Innerlining giver et helt specielt og blødt udtryk, som passer godt til bryllupsstemningen. Telte med innerlining er det perfekte alternativ til indendørs lokaler, hvor I helt glemmer, I befinder jer i et telt.

Serviceudlejning bryllup telt

Panoramatelte til de grønne og skønne omgivelser

Vores panoramatelte og gennemsigtige telte er endnu en perfekt opstilling til drømme-brylluppet. Her får du leveret festtelte, der er helt transparente, både fra siden og til himlen. I får en drømmende fornemmelse af, at sidde under åben himmel og kan nyde de grønne, frodige og flotte omgivelser, hvor brylluppet bliver holdt. Det åbne design giver jer også en fornemmelse af, at teltet er større og mere rummeligt, hvilket er rart, når man sidder mange mennesker. Der er mulighed for udluftning, hvis vejret er godt, så panoramateltet ikke fungerer som et drivhus.

Serviceudlejning bryllup

Store festtelte til bryllupper

Lej telt til bryllup i mange forskellige størrelser. FSU har altid de store festtelte på lager, der er mellem 10 og 15 meter. Vi tilbyder også større end 15 meter til de helt store forsamlinger. Tal med vores eksperter som kan vejlede dig, hvis du er i tvivl om størrelsen.

Serviceudlejning bryllup

Lej al service hos FSU

Vores udvalg af serviceartikler byder på et hav af muligheder. Vi har produkter på lager fra nogle af de mest populære designere og keramikere i Danmark.

Vi har glas, bestik, kopper og kander, der kan være med til at skabe de mest romantiske rammer på den store dag.

Hvis du søger inspiration til den perfekte bordopstilling til dit bryllup, anbefaler vi at tage et kig på vores komplette bordpakker. Her bestiller du det hele på én gang med borde, stole, service m.m.

Lej stole og borde til bryllup

Der er selvfølgelig intet bryllup uden borde og stole. Vi har mange forskellige stilarter, så du kan ramme den perfekte indretning. Find bløde, romantiske former eller en mere rå stil, der skaber kontrast med det hvide.

Vælg dit porcelæn fra Royal Copenhagen

Service er et vigtigt element i bryllupsopsætningen. Kombinationen af glas, bestik, servietter, pynt, belysning og dug har meget at sige for helhedsindtrykket. FSU har det mest populære service på lager. Vores mest populære brands er bl.a. mærker som Royal Copenhagen, Salt-serien, Bellevue-porcelæn, Bing & Grøndal, Lyngby-glas og meget mere. Du får muligheden for at leje service til dit bryllup, som alle vil bemærke.

Guldbestik og smukke designs blandt vores udvalg

Det er ikke kun mærkevarer, vi kan tilbyde. Vores lager rummer generelt et hav af flotte, skinnende detaljer, der tager bryllupsindretningen til næste niveau. Vores serviceudlejning til bryllup byder på guldbestik og højpoleret bestik, der går godt med rå keramik og romantisk porcelæn.

Bryllups borddækning