Serviceudlejning bryllup

Lej service til bryllup

Hos FSU har vi hjulpet mange med opstillingen på den store dag. Lej alt inden for service og festtelte til komplette teltpakker, hvor hele opstillingen er inkluderet. Vi gør det nemt at bestille serviceudlejning til dit bryllup, så du ikke skal tænke på noget.

Bordopstilling til bryllup med service, pynt og farvetema

Festtelte til bryllup

Hvide telte på 6 meter
Panorama-telt med transparente vinduer og loft
forside1

Har du set vores samlede teltpakker?

Som noget helt specielt tilbyder FSU samlede teltpakker, der bliver opstillet efter ønske. Det betyder, at vi aftaler et komplet teltdesign, som bliver opstillet med alt, der hører til: Festtelt, borde og stole, pynt, evt. barområde, loungeområde og dansegulv. Det er en populær løsning, når vores kunder bestiller serviceudlejning til bryllup. Du skal ikke løfte en finger, da en stor del af planlægningen bliver lagt hos FSU. Se mere under vores unikke teltdesigns.

Stort bryllupstelt med åbent festtelt og boheme-tema

Teltudlejning til bryllup

Lej telt til bryllup hos FSU og få opstillet et flot, rummeligt festtelt. Vi stiller op i hele landet og har mange forskellige størrelser. Som en god huskeregel, når du skal vælge størrelse, anbefaler vi at du regner 1,5 m2 per gæst. Hvis du vil have god plads blandt gæsterne eller til dansegulv, buffet eller band skal du mindst bruge 2 m2 per gæst. Er du i tvivl om festteltet størrelse? Vi skal nok rådgive og hjælpe dig ved leje af telt til bryllup.

Vi stiller op og tager ned

Teltudlejning til bryllup er ikke nyt for FSU. Uanset størrelsen på teltet kommer vi og stiller op på stedet. Ud fra gældende sikkerhedsregler må du ikke selv opstille dit festtelt. De gode nyheder er dog, at du kan overlade hele processen til eksperterne. Du kan fokusere på langt vigtigere ting til brylluppet med et festtelt, som står godt og sikkert.

Telte med innerlining – som skabt til bryllup

En af vores helt store teltbestillinger til bryllupper er med innerlining. Telte med innerlining er monteret med flot betræk, der kan dække både loft og vægge. Innerlining giver et helt specielt og blødt udtryk, som er helt perfekt til bryllupsstemningen. Designet gør det nemt at pynte og opstille resten af artiklerne, så det ser skarpt og perfekt ud. Telte med innerlining er det perfekte alternativ til indendørs lokaler, hvor I helt glemmer, I befinder jer i et telt. Det er en teltopstilling, som giver de bedste forudsætninger for det perfekte billede- og videomaterialer.

Telt med hvid innerlining i loft og bordopdækning

Panoramatelte til de grønne og skønne omgivelser

Vores panoramatelte og gennemsigtige telte er endnu en perfekt opstilling til drømme-brylluppet. Her får du leveret festtelte, der er helt transparente, både fra siden og til himlen. I får en drømmende fornemmelse af, at sidde under åben himmel og kan nyde de grønne, frodige og flotte omgivelser, hvor brylluppet bliver holdt. Det åbne design giver jer også en fornemmelse af, at teltet er større og mere rummeligt, hvilket er rart, når man sidder mange mennesker. Der er mulighed for udluftning, hvis vejret er godt, så panoramateltet ikke fungerer som et drivhus.

Panoramatelt hvor man kan se de transparente vinduer blandt lyserød og hvid opstilling

Store festtelte til bryllup og fester

Lej telt til bryllup i mange forskellige størrelser. FSU har altid de store festtelte på lager, der er mellem 10 og 15 meter. Vi tilbyder også større end 15 meter til de helt store forsamlinger. Tal med vores eksperter, hvis du er i tvivl om størrelsen, da det er vigtigt at ramme plet.

Stort festtelt med opstillede bordopdækninger til bryllup

Tag et kig på dine muligheder

Lej al service hos FSU

Lej stole og borde til bryllup

Der er selvfølgelig intet bryllup uden borde og stole. Vi har mange forskellige stilarter, så du kan ramme den perfekte indretning. Find bløde, romantiske former eller en mere rå stil, der skaber kontrast med det hvide.

Prøv vores komplette bordpakker

Hvis du er på udkig efter den perfekte bordopstilling til dit bryllup, anbefaler vi at tage et kig på vores samlede bordpakker. Her bestiller du et bestemt design, hvor borde, stole, pynt, service og alt der hører med kommer samlet. Det er nemmere end nemt.

Vælg dit porcelæn fra Royal Copenhagen

Service er et vigtigt element i bryllupsopsætningen. Kombinationen af glas, bestik, servietter, pynt, belysning og dug har meget at sige for helhedsindtrykket. FSU har det mest populære service på lager. Vores mest populære brands er bl.a. mærker som Royal Copenhagen, Salt-serien, Bellevue-porcelæn, Bing & Grøndal, Lyngby-glas og meget mere. Du får muligheden for at leje service til dit bryllup, som alle vil bemærke.

Guldbestik og smukke designs blandt vores udvalg

Det er ikke kun mærkevarer, vi kan tilbyde. Vores lager rummer generelt et hav af flotte, skinnende detaljer, der tager bryllupsindretningen til næste niveau. Vores serviceudlejning til bryllup byder på guldbestik og højpoleret bestik, der går godt med rå keramik og romantisk porcelæn.

Serviceudlejning bryllup med hvide tallerkener med guldkant og guldbestik