FSU er din professionelle partner

Fyns Serviceudlejning har en lang historie bag sig, der fører helt tilbage til 1952. Vi har masser af erfaring med fester, større arrangementer og store, offentlige events. Vi er dine konsulenter, når du skal i gang med planlægningen, og du kan trygt lægge ansvaret hos vores professionelle team. Jo tidligere du får vores konsulenter med på opgaven, jo bedre kan vi skræddersy løsningerne til dig.

Konsulenter med erfaring

Udfyld formularen herunder og bliv kontaktet af konsulenter, der kan vejlede dig i beslutninger og planlægning af dit event. Vi prioritere altid at give dig en tryg og professionel oplevelse. Tag et kig på et par af vores tidligere projekter, så du kan få et ordentligt indtryk af vores arbejde.

FSU festudlejning

Få rådgivning fra eksperter

Udfyld vores formular, så vi kan hjælpe og vejlede ud fra de bedste forudsætninger. Skal du planlægge bryllup? Firmafest? Måske et offentligt arrangement eller kursus? Vores eksperter står klar til at rådgive dig om det det hele.