Lej service til fest

FSU tilbyder festudlejning til alle størrelse fester og arrangementer i hele landet. Vi stiller op til private festligheder samt de helt store firmafester og offentlige events.

Det er nemt og hurtigt at bestille festudlejning hos FSU. Du kan se hele vores udvalg i vores webshop, hvor du i ro og mag kan bestille den serviceudlejning, du har brug for.

Er du i tvivl om størrelsen på festteltet, hvor meget fadøl der skal bestilles, eller hvordan borde og stole skal stå for optimale forhold? FSU er din professionelle partner, når det kommer til festudlejning, og vi kan rådgive dig, allerede inden du begynder planlægningen, så du får afholdt den mest perfekte fest.

Festudlejning

Festudlejning til de helt store events

Vores festudlejning har ingen begrænsninger, og vi har leveret og opstillet til en masse store events i Danmark. Tag med til Bornholm i vores video til højre, hvor vi viser processerne og arbejdsgangen på et af de helt store projekter i bogen.

Vi dækker gerne op til 11.000 spisende gæster, og vi gør os meget umage med at skræddersy løsningen til dig og dine behov. Vi kan f.eks. lave en sjov og anderledes temafest til jer.

Vi leverer service og udlejning i høj kvalitet og bestræber os på at give vores kunder en oplevelse for livet. Kvalitet og struktur er to vigtige ord i vores arbejde. Alle deadlines og standarder overholdes, så du ikke skal bekymre dig. Du får en professionel serviceudlejning, der konstant arbejder på at forbedre og udvikle sortimentet.

Udlejning til firmafester

Få FSU med på holdet som professionel partner, når den helt store firmafest skal stables på benene. Vi har en lang historik med store, ekstravagante firmafester, der giver smil og minder for dine medarbejdere. Vi står for hele dit setup og sørger for, at I får en helt fantastisk oplevelse. Tag en snak med vores eksperter, hvis du gerne vil holde årets firmafest uden at stå med det hele selv.

Skal du holde bryllup?

Festudlejning i bryllupssæsonen er noget helt specielt. Vi skaber de perfekte rammer til den magiske dag og sørger for at det hele står perfekt. Vi lytter til dine ønsker og sørger for omgivelserne til jeres drømmebryllup.

Du kan leje alt fra borde og stole til duge, service og festtelte hos os. Leder du efter hele pakken, leverer vi også komplette teltdesigns, hvor alt står klart til jer med pynt, bordopdækning m.m. Ved du ikke, hvor du skal starte med planlægningen, hjælper vi dig fra lige fra starten. Lad os rådgive dig, så det hele bliver perfekt.

FSU hjælper med årets julefrokost

Der er intet som en god julefrokost med venner, familie eller kollegerne. Bestil alt festudlejning hos FSU, så I slipper for alt det hårde arbejde. Juletiden er travl nok i forvejen, så hvorfor ikke læne sig tilbage og få os til at klare arbejdet? Vi stiller op, pynter op og tager det hele ned igen.

Vi har alt, I behøver, til den perfekte julefrokost. Lav separate bestillinger på bl.a. fadølsanlæg, lyd, lys og scener og storkøkkenudstyr. I kan også bestille en komplet teltpakke, hvor det hele står opstillet, pyntet og klar til fest, når I ankommer.