FAQ
Hvordan skal jeg bestille?
Det vælger du selv, alt efter hvad der er nemmest for dig i din situation. Om du foretrækker at bestille i ro og mag via fsu-shop.dk eller om du hellere vil gennemgå bestillingen personligt med en af vores medarbejdere i telefonen, er helt op til dig. Telefonen er åben alle hverdage fra kl. 8.00 til kl. 16.00.
Hvor længe må jeg beholde det lejede udstyr?
Lejen dækker op til 3 dage (1 gangs brug). Det svarer til at du råder over det lejede fra hverdagen før, til hverdagen efter brugsdatoen. Er der behov for længere lejeperiode giver vi altid et tilbud.
Skal jeg selv vaske service op efter brug?
Nej, det sørger vi for, da det er inkluderet i lejeprisen. Service m.m. leveres altid rent, og skal efter brug blot skrabes af, og derefter stilles i kasserne. Glas skal tømmes, og bedes venligst stillet med bunden i vejret.
På grund af regler fra Levnedsmiddelstyrelsen er der pålagt et opvaskegebyr. Dette er også en ekstra garanti for dig som lejer, at alle ting er vasket op under kontrollerede forhold.
Skal jeg selv vaske duge og stofservietter efter brug?
Nej, vores duge og servietter er en salgsvare, og derfor kommer de helt nye og 100% garanti for renlighed.
Hvor stort et telt skal jeg bruge?
Må jeg selv opstille teltet?
Nej, ifølge de gældende sikkerhedsregler er det ikke lovligt selv at opstille teltet. Vores dygtige medarbejdere gør dette for dig, hvilket er din garanti for sikkerheden. Prisen fremgår af bestillingen.
Hvad koster levering?
Prisen på levering beregnes ud fra hvor meget og hvor langt der skal køres. Leveringen beregnes efter dit postnummer, og aftales altid på forhånd.
OBS: Vi leverer ikke til privatkunder ved ordre under kr. 15.000 inkl. moms. Derunder skal kunden selv afhente på enten vores Fyn eller Sjællandslager.
Leverer I over hele landet?
Det kan du tro vi gør!
Hvornår leverer I det bestilte?
Vi leverer og afhenter normalt i hverdagene mellem kl. 07.00 og kl. 16.00, med mindre andet aftales. Den præcise dag for levering og afhentning står på din ordrebekræftelse. Skal du bruge et mere nøjagtigt tidspunkt er du velkommen til at ringe til kontoret hverdagen før, så hjælper vi dig med info.
Der vil forekomme et ekstra gebyr ved specifikt ønsket leveringstidspunkt.
Må jeg selv afhente min bestilling?
Ja, du er velkommen til at afhente på vores adresser indenfor tidsrummene 08.00 – 10.00 og 14.00 – 16.00 alle hverdage. Hvis du bestiller via websitet, vælger du blot “afhenter på lager” under leveringsadresse.
OBS! Varerne skal transporteres i lukket køretøj.
Hvornår skal jeg senest bestille?
Ny ordre skal vi have senest 3 dage før, for at sikre de ønskede vare kan leveres/afhentes på en af lagerne.
Du kan lave rettelser i din ordre frem til 5 hverdage før levering. Det vil sige hvis levering er fredag, skal vi have dine rettelser senest fredagen inden.