Udlejning til konfirmationen

Hos FSU kan du leje alt til konfirmationer i hele landet. Vi gør det nemt på den store dag, uanset hvor mange gæster I inviterer. Vi sætter gerne festteltet op og leverer alt det udstyr, I skal bruge.

Konfirmationen er en stor dag, hvor der skal være tid til at nyde det. Book serviceudlejning og læn jer tilbage. Tag en snak med FSU og hør, hvad vi kan gøre for jer.

Serviceudlejning bryllup

Skal I leje telt til konfirmation?

Teltudlejning til konfirmation er meget populært, da I ikke behøver at leje lokaler, hvor gæsterne skal finde hen. Hvis I har en stor have eller en stor plads nær jer, kan teltudlejning spare jer meget tid.

Det behøver hverken være en kold eller våd oplevelse. Vores festtelte kan leveres med robuste gulve, varme og meget mere.

Det er slet ikke så tidskrævende at leje festtelt, som mange tror. Hos FSU kommer vi og stiller teltet op til konfirmationen og tager det ned igen. Du kan leje telte til konfirmation på alt fra 6, 9, 10 og 12 meter. Du kan også bestille endnu større telte, afhængigt af konfirmationens størrelse. Se vores billeder af teltene i forskellige størrelser under galleriet.

Er du i tvivl om størrelsen?

Hvis du er i tvivl om, hvor stort et telt du skal bruge til konfirmationen, anbefaler vi altid mindst 1,5 m2 per gæst. Her skal du også huske at medregne ekstra plads til ting som buffet, gavebord m.m. Vi prøver at besvare dine spørgsmål i vores FAQ, men sidder også klar til at rådgive og hjælpe dig med udlejningsprocessen.

Serviceudlejning bryllup telt

Lej alt til bordopdækningen

I kan leje en masse dekorationer og elementer, der gør jeres bordopdækning flot og inspirerende. I kan leje vores populære service fra mærker som Royal Copenhagen og Bing & Grøndal eller finde smukke glas, lysestager, dekorationer, duge og servietter i vores webshop.

Bestil en samlet pakke til borddækningen

Hos FSU kan I nemt bestille komplette bordpakker, hvor vi leverer det hele til jer. Her vælger I et flot design til bordene, som I nemt kan dække på kort tid.