Vi dækker hele Danmark

God service siden 1952

Leje af haveborde og havestole

Lej havemøbler hos FSU med alt der hører til. Vi tilbyder mange forskellige varianter med tilhørende hyndesæt. Vi har de klassiske havemøbelsæt til udlejning, som giver en hyggelig og idyllisk stemning på terrasse, havetelt eller på græs. Derudover tilbyder vi mange forskellige varianter og muligheder for alternativer. Du kan leje haveborde og havestole der lokker gæsterne udenfor med en lækre loungefornemmelser.

Vores udlejning af havemøbler er den perfekte løsning til fester og arrangementer på de lange sommerdage og lune aftener, hvor gæsterne søger mod udearealer. Se også vores udlejning af borde og stole.

Hvad tilbyder vi som havemøbeludlejning?

• Leje af klassiske havemøbelsæt
  • Leje af plankeborde
  • Leje af bænke og paller
  • Leje af caféborde
  • Leje af trellebænk og -sæt
  • Leje af kabeltrommel
Leje af havemøbler

Leje af havemøbler til sommerfesten

Vores leje af havemøbler gælder alle fester, men også til de helt store arrangementer. Vores haveborde og havestole er i høj kvalitet i robuste materialer. Dine gæster sidder godt, også over længere tid. Hvis du vil have ekstra komfort, når du lejer havemøbler, kan du passende bestille hyndesæt til stole og bænke. Har du brug for et telt? Læs mere om vores teltudlejning.

Om du skal holde årets sommerfest eller inviterer på store arrangementer, kan FSU levere havemøblerne. Er du i tvivl om mængde, type eller stil? Vi deler gerne vores ekspertviden og rådgiver dig, inden du lejer havemøbler i vores webshop

Leje af havestole hos FSU